twitter google

America the Awesome

Wal-Mart in America is pretty much the most bestest thing ever. They have fucking everything! Gigantic Shrimp ring for twelve bucks? Check. Steven Seagal’s Cherry Blast energy drink? Check. Totally serious ‘Jesus Patrol’ t-shirts? Check. Fight magazines? Check check and check. Fucking awesome. Over the next few days I’m gonna go through these magazines on the toilet and write reviews for them. In fact, I think it’s just about time to start reviewing one riiiiight now…

  • RoB

    i love wal mart


    I hate Wal-Mart, yet I love the completely non-ironic and therefore hilarious Jesus Patrol shirt. Now I’m all confused inside.

  • yenny

    My girlfriend got me the Fight Mag with Faber on the cover. I like that mag the best. Articles are pretty good and depthy.

    Ultimate Grapplin seems to just barely touch on topics.

  • scorchamatic

    yep….fight magazine is where it’s at.

  • Accomando

    Man, you kill me with this kinda shit, hillarious post.

  • Atom

    No Walmart in Canada?

    Also, why is there a link to Robbie Williams (yes, the singer) at the bottom of

  • fightlinker

    We have Wal Marts in Canada, but they suck. It’s nothing but shitty cheap stuff. America’s one is full of awesome cheap stuff.

  • TINO

    I might as well go get my “Fight” magazine at Wal-Mart then because since I subscribed about two months ago I still have not got an issue. Well, I have issues but not of the magazine kind.

  • Xavier

    Jesus Patrol 2: Snow Patrol is the better movie.

  • matt(tapout name shitstain)

    In America the best Wal-Mart’s have ladies with mustaches that greet you at the door.

  • Jeremy (not that Jeremy)

    Awesome cheap stuff?

    I’d trade middle america for Montreal any day of the week and twice on Sundays.

  • Gavin

    Hey TINO,
    I’ve had the same issue with FIGHT magazine. I ordered online two months ago mostly because it seemed ridiculously cheap and they were throwing in a free edition featuring B.J. Penn. I have received neither said free copy, nor any since then… damn. I’m going to send them some annoyingly polite hate mail; I suggest that you join me.

  • fightlinker

    keep in mind until February it’s bi-monthly

  • bmiller

    if you ever read a fightsport magazine, let me know your thoughts on it. i am subsrcibe to it, and the articles arent the best, but they have a poster in every epidsode. Gotta love fight posters

  • Cyrax

    ‘most bestest’ huh?


    damn, wish Fighters Only was available in Walmart… guess you’ll just have to keep going to Barnes and Noble for it…

    Fightlinker, give my mag a review if you get chance bro

  • fightlinker

    I’ll try and get out to a Barnes & Noble before heading back!