twitter google

Brittney’s Playboy issue is out!

I dunno about you, but I thought the past UFC octagon girl Playboy issues were a bit disappointing. Well, as disappointing as naked pictures of octagon girls can be. But I’ve taken a look at the Brittney Palmer issue pics and can say I give them two hearty thumbs up. The issue is out now, and above is a little video preview to get your day started.

 

  • Reverend Clint

    CHEST BURSTERS I TELL YOU

  • BearCavalry

    What a bizarre world we live in where showing your tender laddy bits is acceptable, but actually using them is completely unacceptable. 

     

  • Spicoli
  • glassjawsh

    pretty sure the jackal consensus (at least the ones that matter) is that the pics are awful.

    thoroughly disappoint

  • Reverend Clint

    jackals with standards, oxymoron?

  • Spicoli

    i liked em

  • Jim Harbaugh Scramble

    The Rachelle Leah and Arianny pics are way better. I’d rather see Brit’s tits in a bikini top than exposed. just a horrible boob job. damn shame cuz everything else looks great.

  • frickshun

    Okay, chest bursters made me LOL.

  • Mal666

    Sponge BOB square boobs….when she is by the octagon they like twins her boobs and the octagon .. she should of sued the doctor ..lol imagine a penius enlargement and it comes out square dam brother dam ..all in all though she is super cute

  • noiseless

    she don’t have that psycho glare in her eyes that i like. meh.

  • iamphoenix

    Noiseless delivers the lulz.

  • noiseless

    i am dead serious, that woman has no soul. nope, she can never break my spirits like mother did.

  • CAP

    The difference here is I actually wanted to see her nuded up. Now the mystery is gone, tx for sharing…NEXT.

Archives