Fight Hotness: Mrs War Machine

Those of you who have followed War Machine’s prison blog often read stuff about The Wife. Here she is, and I must say … well done sir. Well done. More pics via War Machine’s twitter. Machine is about to start climbing the mountain again, first against Gideon Ray in October and then against none other than Roger Huerta in November. Dare I say it? War War Machine!

  • Redping

    looks like Madison Parker the porn star a bit

  • Reverend Clint

    kinda weird lookin

  • kwagnuth

    Weird lookin are you fuckin kidding me she is fuckin hot. The tattoo might be in bad taste but from what I can see anyway she is anything but weird looking.

  • unclefesterdanawhite

    Well done War Machine. She’s a fucking babe. When did War Machine get married exactly? He must have rushed into marriage rather quickly. He seems to have a better head on his shoulders now so maybe this chick is having a positive effect on his life.

  • Mixed Martial Adam

    I bet my account name that War & Mrs War won’t be together a year from now. Still hot though.

  • Reverend Clint

    anybody willing to marry that waste of space is obviously an idiot. She reminds me of Jay Leno

  • glassjawsh

    ^ yup. if you can deal with that schizofor longer than 15 seconds you’re obviously a complete idiot and a terrible judge of character. even I wouldn’t be able to deal with a bitch that stupid

  • mmariusp

    Isn’t that the same tatoo that War machine has on his hand?
    I think she is quite nice, War Machine on the other hand is still a fuckin’ moron.

  • Danjo

    I bet she is a demon in the sack.

  • iamphoenix

    i watched episode 5 of the new thundercats cartoon. lion o is still a bitch.

  • Reverend Clint

    i wonder if her tattoo was physically transfered from war machine?

  • CAP

    Yeah she’s hot but I’m sure she’s a slut bag which is right up his alley. Is this a porn love story?

  • agentsmith

    Yeah, she kinda has the look of a pornstar/stripper, doesn’t she?  I really wonder if he met her through that “side job” he had for awhile.

  • Grappo

    congratulations on being a famous MMA fighter and somehow being able to get a hot chick.  it’s a unique accomplishment.

  • Grappo

    looks like Madison Parker the porn star a bit

     

    because it is Madison Parker.  THE Madison Parker, star of Anal Cavity Search 8, Don’t Tell My Wife I Assfucked the Babysitter, and Snort That Cum 5.

  • agentsmith

    ^ For reals?

  • Grappo
  • agentsmith

    Can’t view that at work.  But I just did a Google image search, and if that’s not Madison Parker, it’s definitely her doppelganger.  Or doppelbanger in this case.  HEY-OOOOH!

  • Grappo

    haha, maybe you shouldn’t be google-imaging Madison parker at work either!

  • agentsmith

    They’ve got it automatically locked on “SafeSearch strict” somehow, so all the tits and bush are filtered out for me.

  • Mixed Martial Adam

     

    This is a picture of Madison Parker. Certainly looks A LOT like War Machine’s wife, right down to the mole.

    PLUS – pretty much every porn forum is saying that Madison is Mrs. Machine as well. Suddenly this rushed marriage after a failed porn career and a looming prison stint makes perfect sense.

  • agentsmith

    How does one fail at porn?

  • fightlinker

    You tear up a porn industry afterparty and chase your agent around a dumpster with the intent to smash his skull in

  • Mixed Martial Adam

    One starts a brawl at a porn industry party and knocks out all his bosses and co-workers. Epic fail.

  • fightlinker

    curses, beaten to the punch

  • Mixed Martial Adam

    I forgot about chasing the agent around the dumpster, which really is the best part of the story

  • CAP

    ^^sloppy seconds! or thousands in this case.

  • agentsmith

    Oh I thought you were talking about HER for a second.

    FYI, here’s her resume. Lots of anal, DP, and A2M.  Shitloads of it, you might say (teehee).  The kind of girl you wanna take home to meet your mother.

    http://www.iafd.com/person.rme/perfid=madisonparker/gender=f/madison-parker.htm

  • scissors61

    Nope. Nope. Being married to War Machine takes away all hotness automatically. also 

  • frickshun

    Cute. But yes, does remind me of Kinski from Night Breed:

  • Reverend Clint

    is she going to change her name to Whore Machine?

  • frickshun

    ^^That’s funny.

  • agentsmith

    Elle eau elle!

  • CAP

    Haha that’s her next tattoo!

  • kwagnuth

    WHOA she is quite an experienced woman. She even did a movie called butt hurt. Not to mention rocco plowed all of her orfices so you know she is all loosey goosey.

  • CAP

    At some point I’m sure WM will freak out on one of her “co-workers”.

  • Symbul
  • G Funk

    Thanks for hooking me up wit a new fap site! Any tranny/gay porn in there?

  • CAP

    ^Didn’t know you were into hamster porn.

  • G Funk

    Nothing turns me on like a good Richard Gere!

  • CAP

    Haha!

  • Symbul

    “Any tranny/gay porn in there?”

    Yes.

  • iamphoenix

    thanks for researching symbul.

  • G Funk

    Yeah, you fag!

Follow Fightlinker

Archives