twitter google

Gracies gotta get paid, son!

And here I was thinking we might actually get to see Kyra Gracie in a cage sometime soon. But like all the other Gracies, they’re really good at talking, but not as great at walking. Oh, Kyra would love to fight in MMA! But she ain’t gonna do it unless she makes Gracie money:

Gracie has yet to see the sort of figures that she considers “valuable” to her future.

“I’m looking for the deal I want,” Gracie, 26, explained Monday to Sherdog.com. “We’re not making a deal that makes things worse for me. I need to step away from jiu-jitsu, even if it’s for specific periods, and focus solely on MMA. I’ll need to stop teaching seminars, for example, so it really has to be worthwhile to me. Everything is in my manager’s hands. He’s talking to Strikeforce and a promotion in Singapore, but I can’t say that they’ll make a deal this year, or even at all.”

I wonder what Gracie money means this time. Y’all will remember Royce Gracie begging to fight at UFC Rio, and then revealing he’d only fight Matt Hughes and only for a million smackeroos. Yeah, totally reasonable. And then there’s Royler Gracie, who demanded 50k to show and 25k to win for a grappling match against Eddie Bravo. A grappling match! Suffice that fell through too. Now Kyra wants crazy money too … or maybe she doesn’t. Maybe she just wants to talk about MMA and get press, then demand so much she never has to do it.

  • frickshun

    This should be filed under “Spank Bank”. That body is sick.

  • kvelertak

    You will never see another elite level gracie in the sport. They are too fat, too lazy, and too rich.

    No drive.

  • G Funk

    ^ It’s lame Fight Hotness now haven’t you heard bird?

    She’s so banging from the front view until the letdown when she turns around.

  • UberShmact

    Zuffa should pay her everything that she asks for.

  • Mixed Martial Adam

    Zuffa should pay her what she’s worth – pretty much nothing. She has an MMA record of 0-0, a great last name and a killer body, but until she has a fight or two she isn’t worth anymore than a Ryan Couture or equivalent. Fanboys know who she is, no one else does.

    I don’t really care to watch her fight in MMA as long as she keeps taking pictures like the one posted. God damn that is a tight body. 

     

  • thingvolds

    if my name is gracie, and the show im going to fight in is gonna do numbers because of that, then yeah – pay me or fuck off.

    do i want to see hughes whip the piss out of royce again? no. but a lot of people im sure do. between the gate that would do in rio and ppv numbers, a million seems about right.

    do i want to see royler vs bravo in mma or no gi? hell yes. i would even pay a few bucks for that. and i know for a fact many other people would (for example, the entire UG who have been pushing for it for years). hell, maybe people would even give a shit about adcc again. $50k seems reasonable.

    if you think its a good idea to gamble your career and reputation fighting for half of what dana is going to make off your name alone, youre the one being unreasonable. imho

  • CAP

    Triangle me please!

  • Symbul

    What, you think she’s gonna get into a fistfight for 5 and 5?

  • agentsmith

    Fuck the Gracies.  They haven’t mattered for years, but they still refuse to do jack shit unless the rules, matches, and especially money are stacked in their favor.

  • DJ ThunderElbows

    She’ll go fight in Jewels or something to get experience and she’ll show that she’s worth every dime.  Or she won’t and that’ll be that.

  • Reverend Clint

    she is still gonna get fucked up by any girl who can strike and or wrestle

Archives