twitter google

New Comic Day

With Ryan stuck in Burlington (probably because whoever booked his ticket back from Chicago was a Grade-A moron), posting is going to suffer momentarily. Luckily, I’m still alive and kicking, and I spent my weekend carefully putting together a new comic for you. If you’re new to this whole “Fightlinker has a weekly comic thing”, then you need to get with the fucking program, bitch!

  • kentyman

    I think real Jackals (“Fightlinker Army” members) should have access to that missing scene…

  • Big D D

    kentyman, you really want to see Jake eat out a 60 year old woman? Damn! you is one sick puppy!

    That Iole/Gollum is classic.

  • Da Twin

    damn u guys need to work! nothing since friday and a stupid comic! u guys have good comics but this one is stupid, does it have anything to do with MMA? No1 so we dont give a shit

  • Da Twin

    didnt read the whole comic know i get it! still we need some real news

  • dulljake

    It’s coming. Don’t be so worried. I was going to say, nothing to do with MMA? lol. I’ll see if I can’t whip something out for you Jackals…

  • Millertime

    What is the deal with the bandage

  • dulljake

    read the last comic, man!

  • Atom

    Miller- eating a sixty-year-old-snatch is not without its fair share of hazards.

  • Higgz

    Uh, if by “whip something out for you” you are referring to your peep, we’re fine without any new posts!

    I went back and looked at the old ones and your lines definitely look crisper now. I can’t tell much of a difference in the coloring aspect, but, that may a compliment as to how well you hid your ghetto-ness before.

    I loved the embelishment of owning the number 8. You should have Dana copyright the names Jake & Ryan so you have to change your names or something ridiculously Dana-like.

    Keep up the good work. If fightlinker never takes off you might find yourself able to get freelance illustration work. Couldn’t you just imagine yourself drawing pictures for children’s books? hahaha.

  • kentyman

    Couldn’t you just imagine yourself drawing pictures for children’s books?

    Didn’t you know that was Jake’s previous job?

  • dulljake

    does no one remember i jumped out of a window in the last comic?

  • Higgz

    Can a psycho roided out Sean Sherk make an appearance in one of the comics? They need more satire like the Iole bit. That was brilliant!

  • Wu Tang

    We love your comics jake, keep them up! Spiegal-Kevin needs his fix.

    And whats wrong eating out a 60 year old? She should be less hairy now no?

  • dulljake

    probably really really fine hairs….like a minxs…

  • Dangerfield

    get outta here with all this old lady tw@

  • godzillad

    ”This chic’s pussy smelled like the Great Depression.”

  • airipsus

    can you make the comics longer?It’s not like your Salvador freaking long can they take to draw?

  • Hattori Hanzo

    Great comic. So u say this comic thing is weekly???

  • dulljake

    Yeah. Every Monday. And they do take a long time to make! Tell you what, I’ll make them longer and more frequent as soon as it gets mainstream! lol

  • fightlinker

    Glad everyone liked the comic!

    I’ve been stranded in vermont, just got in an hour ago. News resumes as usual tommorow and WILL NEVER STOP EVERY AGAIN. Daddy fightlinker will never ignore his babies again.

  • fightfan

    I dont think the time away hurt at all. I actually think that it gave you a nice rest and your site probably got just as many hits, if not more. I know that I have been checking more than often for updates or new posts.

  • Boondock

    Glad to have ya back!
    I liked the comic but you really gotta move it out of the courtroom. Maybe a storyline isn’t the best idea. I think random scenario’s and insanity would be much more hilarious.

  • dulljake

    the “courtroom” comic is now done. Stay tuned for next week’s storyline.

  • andres

    Hahaha yea comics are good make them nice and preety nice story would like some of that family guy crazyness with fighters involed hahaahaha hope u get home ryan

  • dan

    a little off topc but fuck it, if you do the lowblow can you somehow make the sound louder? last few i have downloaded then put on my ipod have been far to quiet. turned up max on itunes and ipod and you can just about hear it. SORT IT OUT LADS! dont wana miss suck a great show

    ok rant over, back on topic

  • Smitler

    I like the courtroom part as it basically sets up Ryan and Jake as owners of the UFC and enables them to do things their way. With old man janitor Dana White trying to fuck things up like some Scooby doo baddie.
    It’s a scene setter.

  • Matt (but I signed up as Mr. Unbelievable Pants)

    Yeah, would like to see more satire in it, too. The Iole monster was a classic.

    Your have good comic-drawing skills. Now you need to work on your bo-staff skills and computer hacking skills.