twitter google

Rampage Jackson and Chael Sonnen trade barbs

Some guy stuck a microphone in Rampage Jackson’s face and asked him about Chael Sonnen until he delivered a juicy quote:

I think Chael should keep his word and leave the UFC because that’s what he said he was gonna do if he lost. And he lost HORRIBLY. Bad! Chael sucks. He should go somewhere where people like his interviews, the way he talks shit on everybody. I can’t stand that boy. F*ck Chael.

Yeah, f*ck that Chael guy. He uses TRT, acts like he’s the best even though he keeps losing horribly, and he talks sh*t about everyone. What an asshole!

Meanwhile, Chael had this to say in response:

To keep it professional my answer would be simply listen Rampage has one fight left and it’s not against me. Now if you asked me in the streets, in my kingdom amongst my people while I’m not wearing the suit and I don’t have the earpiece my answer might of been different. I probably would of said Rampage, why don’t you stick to violating female reporters, making box office disasters, and driving the wrong way down the freeway while you’re jacked up on Mountain Dew, ’cause you are not on my level.

You know what my favorite part of this developing feud is? The part where these guys will never, ever fight. Woo!

  • Reverend Clint

    in a street fight im going with rampage… he come with chains

  • IMAGE

    Chael’s response was fucking hilarious…

  • http://www.mattpolly.com matthewpolly

    Forget booking them to fight. I think the UFC should introduce a trash-talk division–all talking the talk; no walking the walk–for everyone who is past their prime and won’t ever be champion. Quinton, Chael, Tito…

  • frickshun

    Chael made me LOL & blow boogers from my snotbox @ the same time. How can you not love that guy?!

  • TheFecalFilanthropist

    I’ve got my asshat strapped on for jacksons devastating riposte addressing the malodorous and less then redolent bouquet of Chaels breff.

  • Symbul

    In the kingdom of CageInsider.com, “of” and “have” are apparently the same word.

  • noiseless

    ITS OVER RAMPAGE

  • Márcio

    Rampage won and defended the UFC belt… not on Chael’s level? Yeah right. How can people still buy is stupid shtick when he can’t even back it up? Dude is 1-2 in his last three fights, he lost to Michael Bisping, he fucking sucks.

  • frickshun

    ^^Okay dumbass. Except that the 2 losses you speak of are against the p4p top guy on the planet. I don’t think Chael is a great fighter but he is 50x smarter when training & gameplanning than Rampage (okay, except for getting armbarred by Filho & getting triangled by Andy). What does Chael look like @ weigh-ins? Fucking shredded. What does Page look like? A pudgy FORMER great fighter who didn’t really give a shit in training. Or……..he didn’t use TRT.

  • Márcio

    Hey you stupid idiot you didn’t question anything I wrote. You really tried to make the way a fighter looks at a weigh in relevant to a fighter greatness? Man you’re dumb.

  • Nachtfalter

    They still could fight. TRT-Chael is probably better suited to 205 anyway and Rampage is a money whore. Once he realizes he’s absolutely worthless without the UFC logo attached to him (and he will), he’s gonna be happy to crawl back up Dana’s butt. Just like Tito. So… yeah, they might fight but it won’t be anytime soon.

    BTW: Marcio, frickshun… I don’t think you can dispute Rampage has accomplished a whole lot more in MMA than Chael. But on the other hand, Sonnen would easily beat Rampage these days, so… in terms of current fighting ability, Jackson most definitely isn’t on Chael’s level.

Archives